جزئیات طرح فروش سایپا ویژه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول و لینک ثبت‌نام نایب رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: کاهش ساعت کاری نیاز به نگاه کارشناسی‌ بیشتری دارد توضیحات اتاق اصناف مشهد درباره «شناسه یکتا»ی اصناف عقب‌نشینی ۳۲ هزار واحدی بورس | ۹۰ درصد نماد‌ها منفی شد! (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین، سطح زیر کشت هندوانه بذری در خراسان‌رضوی است ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ سریA چند؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنعانی: وزارت حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند پیش ثبت‌نام اینترنتی توزیع لاستیک به زودی آغاز می‌شود قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۴ بنگاه املاک از ابتدای سال در مشهد | در ادامه بازرسی‌ها ۲ بنگاه املاک پلمب شد آخرین خبر درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرار مالیاتی ۵۰ میلیاردی ۴ طلافروش در اردبیل آغاز مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی از امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول قیمت رئیس اتحادیه طلافروشان: با بستن مغازه‌ها هیچ کاری درست نمی‌شود ثبت موجودی طلا برای طلافروشان الزام نیست قیمت ارز‌های مبادله‌ای در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سکه یک کانال عقب نشینی کرد | حباب سکه امروز چقدر است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | هایما در آستانه ۲ میلیاردی شدن (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با چقدر نقدینگی می‌توانیم در بولوار امام‌خمینی(ره) مشهد، خانه اجاره کنیم؟ اینفوگرافی | کدام استان‌ها رکورددار چک برگشتی هستند؟ آیا تابستان امسال با کمبود برق مواجهیم؟ آغاز فروش اقساطی شاسی بلند کرمان موتور از امروز + جزئیات (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سود عجیب خریداران رمزارز تلگرام! (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان رضوی: اتاق بازرگانی خاستگاه تصمیم‌سازی اقتصاد استان است پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روند بازار طلا و سکه کاهشی است؟
سرخط خبرها

 اعطای زمین مجانی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند + جزئیات (۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۹۰۷۱
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
  • ۵۷
 اعطای زمین مجانی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند + جزئیات (۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)
وزیر راه و شهرسازی گفت: به خانوار‌هایی که سه تا چهار فرزند داشته باشند، زمین مجانی برای ساخت مسکن داده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که ۴۸ درصد از سبد هزینه خانوار‌های شهری مربوط به مسکن است، گفت: در شهر‌های بزرگ این رقم به ۶۰ درصد سبد خانوار می‌رسد.

رستم قاسمی روز یکشنبه در مراسم گلنگ زنی ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن در کرمانشاه از وجود ۹ میلیون جوان ازدواج نکرده در کشور خبر داد و گفت: مشکل بخش قابل توجهی از این جوانان برای ازدواج، موانع اقتصادی بویژه نداشتن مسکن است که ما در این راستا ثبت‌نام مجرد‌ها در طرح نهضت ملی مسکن را پیش‌بینی کردیم.
وی همچنین خبر داد: به خانوار‌هایی که سه تا چهار فرزند داشته باشند، زمین مجانی برای ساخت مسکن داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در گام اول ساخت دو میلیون مسکن را طی دو سال آینده در کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن در برنامه قرار دارد، افزود: پیش از پایان گام اول هم گام دوم را آغاز خواهیم کرد، اما طبیعی است حرکت در گام اول سخت‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای هر استان یک سقف مشخص در ساخت مسکن داریم، گفت: به استان‌ها ابلاغ شده که شروع عملیات اجرایی در گام نخست در یک برنامه دو ساله باشد.

قاسمی با بیان اینکه حدود یک میلیون واحد مسکن مهر بر روی زمین‌های دولتی ساخته شده است، گفت: بنا داریم کل واحد‌های مسکونی در طرح نهضت مسکن را در بر روی زمین‌های دولتی بسازیم.

وی تاکید کرد: آماده‌سازی مقدمات طرح مسکن مهر حدود چهار سال به طول انجامید، اما در طرح جهش نهضت تولید مسکن طی چند ماه آماده‌سازی‌ها را انجام دادیم و هم‌اکنون بیش از دو میلیون واحد مسکونی آماده زیر بار رفتن و آغاز عملیات اجرایی است و یک میلیون و چهارصد هزار هکتار زمین نیز برای این منظور آماده استفاده شده است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، اگر شناسایی حدود ۶۰۰ هزار هکتار زمین جدید غیر از مناطق روستایی انجام شود، دیگر برای ساخت واحد مسکونی در مناطق شهری مشکلی نخواهیم داشت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در زمینه تامین زمین گام‌های خوبی برداشته شده و اکنون تاسیس بانک زمین هم در مراحل نهایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی باید به‌صورت واقعی و با تمام توان انجام شود و هیچ اقدام نمایشی نباید در این زمینه وجود داشته باشد، اظهار داشت: متقاضیان خانه‌دار شدن بسیار زیاد هستند و باید تلاش کنیم که حتی بیش از چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال آینده در کشور بسازیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هماهنگی با بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات برای ساخت این واحد‌ها هم گفت: این‌موضوع کار بسیار سنگین و زمانبری بود که طی چند ماه گذشته انجام شد و علاوه بر آن با بیمه و مالیات نیز هماهنگی و رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

قاسمی با بیان اینکه ما اشکالات و نقص‌های مسکن مهر را در طرح نهضت ملی مسکن برطرف کرده‌ایم، یادآور شد: تراکم مسکن مهر ۱۲۰ واحد در هکتار بود که ما این را در طرح نهضت ملی مسکن به یک‌سوم کاهش داده‌ایم و فاصله بلوک‌ها را زیاد کرده‌ایم مثلاً در شهر‌هایی که ساختمان چهار طبقه وجود ندارد، اجازه ساخت آپارتمان چهار طبقه ندادیم تا هم فضا و ساختار شهر را حفظ کنیم و هم فضای تنفس و زندگی راحت تری را برای مردم به وجود بیاوریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری مجلس برای تامین مالی صندوق ملی مسکن اظهار کرد: در قانون جهش تولید، همزمان با ساخت مسکن تمام زیرساخت‌های لازم نیز ساخته می‌شود و ما در واقع به‌جای ساخت مسکن، شهر می‌سازیم.

وی با بیان اینکه هر کس در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کند، ما موظف به تامین نیاز‌های او هستیم، اظهار داشت: برآورد ما این است که حدود ۵۰۰ هزار نفر از کل مجموعه نیرو‌های مسلح فاقد مسکن هستند که در این زمینه توافق‌نامه لازم امضا شده تا نیرو‌های مسلح خودشان مسکن مورد نیازشان را بسازند و اگر در جایی هم زمین لازم وجود نداشته باشد ما آن را تامین خواهیم کرد.

به گفته قاسمی، نیرو‌های مسلح تاکنون عملیات اجرایی حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را آغاز کرده‌اند که نشان‌دهنده یک توافق و همکاری جمعی در زمینه طرح نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با اشاره به توافق ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: همچنین در حال بستن یک توافق خوب با سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم تا تمام زمین‌های اوقاف که امکان استفاده در طرح نهضت ملی مسکن را دارند، در اختیار این طرح قرار گیرد.

قاسمی تاکید کرد: تامین زمین نه‌فقط برای چهار میلیون واحد مسکونی که برای آینده‌ای فراتر از آن در دستور کار است و ما آینده بلندمدت شهر‌ها و استان‌ها را می‌بینیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که ۴۸ درصد از سبد خانوار‌های شهری، هزینه‌های مربوطه به مسکن است، گفت: در شهر‌های بزرگ این رقم به ۶۰ درصد سبد خانوار می‌رسد.

قاسمی از تمام مسوولان استانی خواست که طرح نهضت ملی را در دستور کار جدی قرار دهند و با برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات شورای‌عالی مسکن و نیز تامین زمین مورد نیاز در راستای پیشبرد این طرح بکوشند.

وی افزود: هم‌اکنون گام اول برای بارگذاری دو میلیون مسکن برداشته شده و اگر طبق برنامه‌ها پیش برویم می‌توانیم گام دوم را با سرعت مناسب و در زمان لازم برداریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما نگران نیاز به وام‌ها و تسهیلات مورد نیاز در طرح نهضت ملی مسکن نیستیم، گفت: مشکل اصلی هم‌اکنون تامین اعتبار صندوق ملی مسکن و تامین زیرساخت‌های طرح‌های ساخت مسکن است، زیرا اگر این اتفاق رخ ندهد با مشکل مواجه می‌شویم.

قاسمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه اظهار داشت: ساخت ۱۱۶ هزار واحد مسکونی طی چهار سال آینده در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است و اگر توان و امکان ساخت بیش‌از آن وجود داشته باشد، هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: در سفر رییس‌جمهوری به این استان که در آینده نزدیک انجام خواهد شد ساخت حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز شروع خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
مرضیه رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
0
من شامل ۳ فرزندم
محمدمحمدپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
سلام اگه همچین زمینی به ما ها بدهید ی کارگری که یک روز میره یک روز نمیره در خانه مستجر نشینی با سه تا بچه کوچیک خدایی سخته
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
من دارای ۳ فرزند .دو دانشجو و یک محصل ..دانشگاه آزاد دارم با این هزینه های سرسام آور ..درخواست زمین دادم میگن شما بود ج داشتین..گفتم چی هست .میگن عضو تعاونی بودید .درست میگن من دهه ۷۰ عضو یک تعاونی بودم که همون موقع سراختلاف ساخت وساز همون موقع که هنوز زمین بود و حتی پروانه نگرفته بودن امتیازم را واگذار کردم تمام .تمام مدارک هم موجود .الان ساختن و خریدارش داخلش نشسته. چرا اینو درنظر نمی گیرین که کسی که در دهه ۷۰ جایی رو بنا به هر دلیلی واگذار کرده الان دیگه میتونه جایی بخره؟چرا با وجود ۳ فرزند بخاطر یک امتیاز ۲۰ سال و اندی پیش الان بهش زمین نمیدین؟
حسن فتحی گراکویی از استان گیلان دارای همسر و۳فرزند هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
بنام خدا اینجانب حسن فتحی گراکویی دارای همسر و۳فرزند از یکی از روستای استان گیلان در رشت هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
منم داری سه فرزندم این دروغ ها چیه میگید چرا دقیق نمیگید باید چکار کنیم
لطفعلی خیری بلوک آباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
باعرض سلام بنده دارای سه فرزند پسر به سن های ۳۰ و۲۶ و۲۲ میباشم
محسن بیگلری قوچان عتیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
این کار خیلی خوبه تشکر میکنم از کسی این برنامه داده است
عقیل مجدمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
منم ۳ فرزند دارم
مقصودافاقی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
من دو بچه دارم یکی هم ۴ماه دیگه به دنیا میاد خانه هم ندارم واقعا زمین میدن یا دل ما را خوش میکنن.اگه میدن باید کجا بریم چی بگیم تا مسخرمون نکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
1
0
سلام من دارای ۴فرزند هستم ونه درامد دارم ونه بیمه ونه حقوق
مادر ۳گل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
سه فرزند دارم خانه های مسکن مهر خیلی کوچکه فضا وحیاطی برای بازی بچه ها نداره همسرم کارگره توان مالی انقدری نداریم اگه زمین میدن دقیقا بگن چه طور وکجا من وهمسرم اگه زمین رایگان وداخل شهربدن برام خیلی خوبه میتونیم خودمون بسازیمش فقط آپارتمانی نباشه با سه پسر بچه فقط میتونیم خونه دربست وویلایی باید باشه وگرنه هرروز با همسایه ها سروصدا داریم
حالا زمین رایگان ما رو کی وکجا میدین
اگه واقعا راست میگید زمین رو به ما بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
سلام من سه فرزند دارم کجا زمین رایگان میدن
بیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
سلام من شوهرم عضو بهزیستی هست وکارت معلولیت داره چون از ناحیه چشم راست نابینا هست و سه تا بچه دارم تا به خال از امکانات دولتی برای مسکن استفاده نکردم فقط سه سال پیش یه خونه شصت متری قدیمی خریدیم که اونم بعد از یک سال چون درامد نداشتیم فروختیم تا یه منبع درامد واسه خودمون درست کنیم حالا فرم ج واسمون قرمز شده ایا زمین هم بهمون تعلق میگیره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
اگه این طور بشه واقعا کمک بزرگی برای کارگران ۳فرزندی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
من چهار فرزند دارم کارگر ساختمانی اجاره نشینم ن زمین ن خانه هیچی ندارم اگر راست بگویند یه وام ۲۰ساله ۵درسد بهمون بدین تا خودمون زمین بخریم که بتوانیم یه خان داخلش درست کنیم
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
همانطور که آب و گاز و برق مجانی دادن 40 سال است زمین مجانی هم خواهند داد
مجبور نیستن بدهند لا اقل مردم را الاف مزخرفات نکنن ایرانخودرو خودش اعلام میکنه بدون قرعه کشی سه فرزند داشتی خودرو میدم بهشون زنگ میزنم میگه بخشنامه ای نیامده دولت دروغ گو میگه زمین میدم دو ساله میگه وام میدم مردم خودتون را الاف این مزخرفات نکنید دلتون بچه میخواد بدنیا بیارید
حجت الاه منتظری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
سلام من ۴بچه دارم دخترم ازدواج کرده ۳تابچه توخونه دارم تحت پوشش بهزیستیم
مریم جداخانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
سلام سه تا فرزنددارم ومستاجر همسرم کارگر ساده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
سلام منم دارای چهار فرزند که دوتای آخر دوقلو ی شیر خوار هستن مستعجرم کاش راست باشه دادن زمین مجانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
خواهش میکنم برای نهضت مسکن به ما هم زمین بدید خودمون میسازیم
آرزو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
منم 3فرزند دارم مستاجر هستیم
لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
من هم دارای 3 فرزند هستم
محسن بیگلری قوچان عتیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
خیلی خوبه من ۳تا بچه دارم با این کرایه بالا مردم خانه دار بشن عالیه واقع خوبه مشهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
چرا انقد تاریخ تصویب تدوین راه اندازی عوض میکنید چرا انقدر تبصره ماده میزارین خدا براتون نسازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
من داری سه فرزندم پدر دی ماه 99سومین فرزندم به دنیا اومد تقاضای واگذاری زمین رایگان رو دارم متشکرم،جوادیم
شکاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
منم سه فرزند دارم و شرایط سخت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
من فرزند سوم تیر 1400متولد شده تعلق میگیره
محمد از رشت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
سلام خسته نباشید من دارای سه فرزندم دوتا محصل یکی دانشجو واقعا اگه راست باشه خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
سلام من سه فررند دارم کجا باید برای ثبت نام زمین اقدام کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
سلام من سه تا بچه کوچک دارم بزرگش پنج سالشه.ولی حتی مسکن بهم ندادن چون براشرط پنج سال سکونت بچه بزرگم 26روز از پنج سال کم داشت.زمین هم چون بوه سومم وسطای 99به دنیا اومد بهم نمیدن.نمیدونم دردمو به کجا بگم
سیامک رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
سلام ، من سه فرزند دارم ،لطفا راهنمایی کنید از چه طریق پیگیر باشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
1
0
سه فرزند دارم یکی شیر خاره کارگر ساختمانی مسیا تاجر فرزند سوم هفت مهر متولد شده خبری از زمین نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
سلام من 4تابچه دارم خانه زمین ندارم مستأجران به ماتحلق میگیره زمین
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
سلام ، اگر راست میگویند قانون را ابلاغ و اجرایی کنند با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه ، بعد هم این تاریخ تعیین کردنش یعنی چی ، یعنی جایزه کسی که به حرف من گوش کند اینه ؟؟ مگه تو کی هستی؟ قبل از این رهبری دستور فرمودند و خیلیها علیرغم مشکلات اقدام کردند یعنی اونها اشتباه کردند که منتظر دستور و تاییدات شما برای بچه دارشدن نماندند؟... امیدوارم اینها و سایر مسئولین کمی عاقلانه حرف بزنند و فهم و دیدشون رو کمی بزرگتر کنند،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
سلام من هم ۳ فرزند دارم اخری ۲۷ اخر ۱۴۰۰ به دنیا امده و مستاجر هستم چجوری باید اقدام کرد
جهانبخش زندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
سلام من دارای ۳ فرزندسومی خرداد ماه ۱۴۰۰ روز ۱۱ ایا بهم تعلق میگیرد؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
سلام من رضا هستم سه فرزند دارم چجوری ثبت نام کنم
مجتبی میردریکوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
سلام من بچه سومم از۱۶آبان متولد شده ولی همش الکی بودومیگفتن زمین میدن ماشین میدن سهام میدن نمیدونم هزارتا قول دیگه اما متاسفانه همش دروغ بود. بعدش گفتن نه ازتاریخ۱۹آبان به بعد. همش دروغ دروغ دروغ
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
شما چه کاره مردمید که جایزه تعیین میکنی به شما ربطینداره که کی بچه بیاره یا نیاره
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
لطفا اجرا کنید و سامانه ثبت نام رو راه اندازی کنید . این مردم که پیام میزارن بیکار نیستن گرفتارن . شما هم در اجرا عمل کنید و تسهیل بدید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
سلام این کارثواب داره کجابایدثبت نام کنیم لطفاراهنمایی کنیم سه فرزنددارم
ش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
دوستان هرکه فرزند سومش 19آبان 1400به بعد باشه تعلق میگیره
حليمه زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
باسلام
من دارای 3فرزندهستم که فرزندسوم تاریخ9/101400متولدشده است
قراربراین شدکه برای کسانیکه 3فرزنددارندزمین واگذارشود
مخصوصابرای ماکه مستاجر هستیم باتشکر
سمیه سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
سلامم من دارای فرزند چهارم هستم ودر آپارتمان کوچیک زندگی میکنم با قسط و ام تهییه کردم ولی الان که فرند چهارم دارم تمام اعضای ساختمون به ما خییلی گیر می‌دهند وباعث آزار وادیت ما می‌شوند وبرای مان مقدور نیست اگر به ما هم زمین تعلق بگیر که آن آپارتمان بفروش وخونه بسازیم که حداقل از مورد اذیت قرار نگیریم خوب برای چنین تصمیم گیریهای تمام جوانب در نظر بگیرد
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
0
آقا من بچه سومم آبان ماهه بیان زمینمو بدین چرا حرف الکی میزنید یا دلخوش نکنید یا واقعا عمل کنید نگا کنید کی نیازمنده بدید مث امثال من ک هیچی ندارم اون زمین خالیم راضی ام بدین
محمدمحمودی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
0
0
سلام محمودی هستم فرزند چهارم من برج12 سال 1400 به دنیا آمده به کجا مراجعه کنیم برای دریافت زمین باچهار بچه من چه کنم از سرکار هم من راتعدیل کردندفکرکنم بایدیه قبربگیرم برم توش ازدست دولت های مختلف باوعدهای دروغین. بای
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
من دارای 4فرزندهستم توروستازندگی میکنم 2فرزنم دوقلوهستن متولدهشتم تیر1399هستن فعلا خانه هم ندارم
نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام گناه ما چیه فرزنده سوم ما ۲۴مهر۱۴۰۰دنیا اومده این بود حمایت دولت و دولت مردان واقعا بی انصافیه چون ما مستاجریم ونیاز به حمایت داشتیم باید به فرزندمون می گفتیم مهر خوب نیست آبان به دنیا بیا چقدر باید شاهده بی انصافی باشیم کجاست حمایت از فرزنده سوم
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام من هم دارای سه فرزند هستم لطفلا به قولی که دادین عمل کنین
هامون‌محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
من‌فرزند‌سوم‌هستم
مهدی احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
من دارای چهار فرزند هستم در سال ۱۳۹۹ برج ۱۲به دنیا آمدن دوقلوهام ما واقعا حق گرفتن خونه نداریم مستجر درقاامشهر غریب هستم بچه گیلان غرب هستیم پول پیش خونمان ۲میلیون پانصد داریم تورا به جدتون رسیدگی کنین میتونین بیاین ببینین اگر کمک مردم نباشد زندگی سختی داریم
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
ثبت نام رو به اسم سرپرست خانوار باید انجام بدیم یا مادر?
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
سلام من دارای سه فرزندمیباشم یکی ۹ساله دوتاهم دقلوکه سه سال دارندخودم هم ده سال مستاجرم ایابه من مسکن تعلق نمیگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
0
0
ازخدابی خبرا اونایی که ۲قلودارن چکاربایدبکنن ازدست شماها.
ملیحه.ک.م
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
0
سلام .مگه نگفتن متولدین ۱۴۰۰ چرا میزنید زیرش بچه هایی که قبل از ۲۴ آبان بدنیا اومدن چه گناهی دارن مگه دست خودشون بوده لااقل تاریخ مشخص نکنید نمیخواهید عمل کنید .
فریده موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
سلام من سه فرزند دارم ومستأجرم و همسرم کارگره ...خواهش میکنم دست ماراهم‌ بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
سلام به شهر آرا
لطفا در مورد چگونگی ثبت نام و شرایط مسکن و زمین طرح جوانی جمعیت در مشهد گزارش تهیه کنید،به اداره راه و شهرسازی مراجعه کردیم میگه زمین نداریم! مسکن هست در شهرک مهرگان
وزارت اعلام کرده زمین هست مسکن هم هست،چطور پس اعلام می‌کنند مشهد زمین نیست؟
لطفا واضح و شفاف در مورد شرایط این تسهیلات در مشهد اطلاع رسانی کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->